piątek, 13 czerwca 2014

26 May Mother’s Day...czyli po prostu i polsku Dzień Matki

26 Maja w Polsce obchodzimy Dzień Matki. Święto te obchodzone jest w różnych krajach w innym czasie np. bardzo dużo państwa obchodzi je w drugą niedzielę maja (Stany Zjednoczone, Kanada, Australia, Austria, Belgia, Dania, Czechy, Grecja, Niemcy, Włochy itp. itd). Z okazji tego ich święta chciałam zrobić mini niespodziankę mojej kochanej mamie i teściowej (no może nie tak kochanej jak mama, ale przecież jest moją drugą mamą). Ze względu na dzielącą nas odległość (ponad 380km) wpadłam na pomysł kupna w Biedronce ciasta, specjalnie stworzonego na Dzień Matki (cena bodajże 4,99zł – zdjęcie poniżej). Ciasto w kształcie serduszka w polewie czekoladowej (długi termin ważności czyli pewnie dużo chemii, ale mniejsza o to. To miał być gest). 
Ciasto było już opakowane w kartonik. Do ciasta wykonałam szybko karteczkę (własnoręcznie wykonaną) z gorącymi życzeniami. Zapakowałam w kopertę bąbelkową (wysyłka traktowana jest wtedy jako list nie paczka, koszt troszkę ponad 5zł). Przesyłka na szczęście doszła cała bez uszkodzeń. Niespodzianka udała się, obie mamy bardzo były wzruszone i o to chodziło :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :) An@Mari