niedziela, 17 listopada 2019

Świece sojowe wegańskie i ekologiczne

Dzień dobry Kochani,
Ostatnio trochę mniej dodaję przepisów, a to ze względu na mój nowy projekt - zaczęłam przygodę ze świecami sojowymi. 



Świece wykonuję ręcznie w Polsce własnoręcznie w moim zaciszu domowym. Świece są wytworzone z ekologicznego wosku sojowego i ekologicznych bawełnianych niebielonych knotów. Wosk sojowy jest przyjazny środowisku, biodegradowalny, nie zawiera szkodliwych pestycydów, herbicydów ani innych toksyn mających wpływ na człowieka i jego środowisko naturalne. Nie zawiera żadnych składników pochodzenia zwierzęcego, jest wolny od GMO. Plusem jest także wolniejsze spalanie świecy, dzięki czemu możemy dłużej cieszyć się jej zapachem. Podczas spalania nie wydzielają szkodliwych substancji, nie dymią, nie kopcą, trzeba jedynie w miarę konieczności podciąć knot. 

“Autumn Mood” - to moja ulubiona mieszanka zapachu jabłka i cynamonu. 



"Christmas Time" - to piękny świąteczny zapach żywej choinki - świerku.



"Gingerbread" - to zapach przypraw korzennych z wyczuwalną nutą miodu. 




"Vanilla" - to idealny zapach dla miłośników słodkich zapachów, ja zawsze uwielbiam zapachy waniliowe :)


Świece zamknięte są w ciemnym szklanym słoiczku z etykietą z ekologicznego papieru. To 120 ml szczęścia i miło spędzonych wieczorów. Świece są starannie zapakowane do wysyłki. Świece starannie pakuję do wysyłki i wkładam w to całe moje serce. Staram unikać się nadmiaru plastiku, a wnętrze wypełniam biodegradowalnym skropakiem, który rozpuszcza się w wodzie. Do świecy dołączam mały prezencik :) Chcesz dowiedzieć się więcej? Napisz maila: anamarisworld@gmail.com lub wejdź na mój nowy profil  na IG https://www.instagram.com/anamarisworld_shop/  szukajcie po @anamarisworld_shop 







2 komentarze:

  1. Bardzo zainteresował mnie twój wpis. Jestem ciekawa jak pachną takie sojowe świece oraz jak w praktyce wygląda ich palenie. Mieszanka jabłka i cynamonu musi mieć obłędny zapach! Bardzo lubię takie połączenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :) An@Mari