poniedziałek, 22 czerwca 2020

Truskawkowy shake

Za dzieciaka kupowałam tylko shake w McDonald's, ale po latach spróbowałam go i jest okropny! Sztuczny, słodki i daleko mu w smaku do truskawek. Teraz czas na pyszny shake, z domowymi truskawkowymi lodami <3 


Truskawki <3

Składniki:
- 3 łyżki domowych lodów truskawkowych (przepis tutaj),
- 1/2 szklanki mleka.
- domowa bita śmietana.

Wykonanie:
Lody blendujemy z mlekiem (dosładzamy w razie konieczności, ale ja pominęłam. Lody same w sobie są słodkie). Przelewam do wysokiej szklanki. Śmietanę kremówkę 30% lub 36% ubijamy na sztywno z odrobiną cukru (do smaku). Przekładam do rękawa cukierniczego np. 1M i ozdabiam koktajl.









2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :) An@Mari