środa, 19 października 2022

Kotleciki dyniowo-ziemniaczane z dipem dyniowym

Sezon dyniowy w pełni, ostatnio ciągle robię coś z dynią :) 

 


Składniki:
- ok. 200 g dyni,
- 3 ugotowane ziemniaki,
- sól, pieprz,
- ok. 2 łyżki mąki + do obtoczenia,
Dip:
- 2 łyżki majonezu Kętrzyński smażona cebulka,
- 1 łyżka śmietany,
- sól, pieprz, gałka muszkatołowa,
- 2-3 łyżki pure z ugotowanej dyni.

Wykonanie:
Ziemniaki gotujemy do miękkości w osolonej wodzie. Możemy użyć ziemniaków z poprzedniego dnia. Zostało mi trochę z obiadu, więc postanowiłam coś z nich zrobić. Dynię gotujemy pokrojoną w większą kostkę do miękkości. Ziemniaki i dynię ugniatamy tłuczkiem do ziemniaków, doprawiamy solą i pieprzem, dosypujemy mąki (nie za dużo, bo będą za bardzo mączne). Obtaczamy w mące, smażymy do zarumienienia z obu stron. Podajemy z dyniowym dipem. 
Dip:
Część ugotowanej dyni użyłam do dipu, ok 2 łyżki pure. Dodałam majonez, sól, pieprz, gałkę muszkatołową, odrobinę pieprzu do smaku.  

Post powstał przy współpracy reklamowej z marką "Kętrzyński" https://ketrzynski.pl/ #kętrzyński IG @majonez_ketrzynski www.instagram.com/majonez_ketrzynski Wszystkie produkty marki Kętrzyński dostępne są na www.sklepwegorzewo.pl oraz w niektórych marketach Stokrotka, Auchan, Carrefour.
#współpracareklamowa #reklama














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :) An@Mari