piątek, 9 czerwca 2023

Truskawkowe mojito bez alkoholu

Znacie mojito? To ta wersja jest lepsza!!! truskawkowe mojito (bez alkoholu) polecam na upały:) 

Składniki: 
(na 1 szklankę) 
- 1/2 limonki, 
- kilka truskawek, 
- 2 łyżeczki brązowego cukru (gruboziarnistego),
- świeża mięta (kilka listków), 
- kruszony lód/kilka kostek, 
- woda gazowana. 

Wykonanie: 
Z limonki odkrawamy końcówki tzw. dupki. Następnie kroimy w większą kostkę, wykrawamy biały środek. Kroimy na kostkę (w skórce). Wrzucamy do wysokiej szklanki, zasypujemy 2 łyżeczkami cukru, ugniatamy za pomocą muddlera, aby limonka puściła sok. Dodajemy kilka listków mięty (potartą wcześniej w dłoniach). Delikatnie ugniatamy. Następnie dodajemy, pokrojone w kostkę truskawki, lód. Mieszamy wszystko, dopełniamy wodą gazowaną. Gdy chcemy z dodatkiem alkoholu dodajemy trochę rumu ;) 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :) An@Mari