środa, 13 września 2023

Chrupiące placki ziemniaczane bez jajka i mąki

Placki bez mąki i bez jajek! Jednoskładnikowe, plus przyprawy, pyszne, chrupiące :) To z czym jecie placki ziemniaczane? Na słodko czy na słono ?



Składniki:
- ok. 6 ziemniaków (Ziemniaki powinny być mączne typ B lub C bryza, orlik) użyłam jakiś z biedronki "niemytych w piachu" i to był strzał w 10.
- sól, pieprz, majeranek.


Wykonanie:
Ziemniaki obieramy, trzemy na małych oczkach tarki. Dodajemy przyprawy do smaku, ok 1 płaska łyżeczka soli, trochę majeranku, pieprz. GDY Puszczą wodę to odlewamy. Możecie dodać trochę mąki ja pominęłam. Układamy na rozgrzanym oleju placki, dociskamy łyżka, smażymy z obu stron do zarumienienia.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :) An@Mari