wtorek, 14 czerwca 2022

Domowy hot - dog

Dzień dobry, dziś polecę Wam super fajny przepis na szybki obiad. Odczarowuje hot dogi  parówkę zastąpiłam białą cienką kiełbaską, dodałam dużo warzyw i ziół  i tak powstały mega pożywne hot dogi :)



Składniki:
- 6 bułek do hot - doga,
- 6 kiełbasek białych cienkich/ parówek,
- surówka z czerwonej kapusty (przepis tutaj),
- 5 pieczarek,
- 1 mała cebula,
- 3 ogórki małosolne,
- 6 pomidorków koktajlowych,
- prażona cebulka,
- majonez czosnkowy marki Kętrzyński,
- ketchup,
- musztarda Kętrzyński,
- sól, pieprz,
- świeża kolendra/natka pietruszki, szczypiorek,
- chipsy z jarmużu (przepis tutaj),
- tarty ser cheddar,

Wykonanie:
Bułki przekrajamy na pół wzdłuż smarujemy majonezem, posypujemy tartym serem. Pieczemy chwilę w piekarniku, do momentu aż ser się stopi. W tym czasie gotujemy kiełbaski. Użyłam białych cienkich ale możemy też zrobić z parówkami. Pieczarki kroimy w plasterki, cebulę w kostkę. Dusimy do miękkości na odrobinie oleju, solimy i pieprzymy wg uznania. Następnie trochę je podsmażyłam do zarumienienia. Do bułki dodajemy ulubione dodatki, dodałam surówkę z czerwonej kapusty, pieczarki, małosolne i pomidorki pokrojone w plasterki, posypałam prażoną cebulką, polałam jeszcze majonezem i musztardą, ketchupem. Posypałam dużą ilością świeżej kolendry i szczypiorku. Smacznego :)

Uwaga:
Dla ładniejszego efektu musztardę i majonez możemy przełożyć do rękawa cukierniczego z ozdobną okrągłą tylką, albo takiego pojemniczka plastikowego z taką samą końcówką. Łatwiej "wyciska się" na hot doga.

Post powstał przy współpracy z marką "Kętrzyński" https://ketrzynski.pl/ #kętrzyński IG @majonez_ketrzynski - www.instagram.com/majonez_ketrzynski Wszystkie produkty marki Kętrzyński dostępne są na www.sklepwegorzewo.pl oraz w niektórych marketach Stokrotka, Auchan, Carrefour.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :) An@Mari